Per 1 april 2013 is de Geschillencommissie VvE Management operationeel. In opdracht van VGM NL is de Geschillencommissie VvE Management ondergebracht bij SGB (Geschillencommissie Beroep Bedrijf te Den Haag). Zowel VvE Managers die zijn aangesloten bij VGM NL, als niet georganiseerde VvE Managers kunnen zich aansluiten bij de Geschillencommissie VvE Management.

De Geschillencommissie kan geschillen tussen opdrachtgevers, in de hoedanigheid van Vereniging van Eigenaars, en de bij de geschillencommissie geregistreerde vastgoedbeheerders behandelen over de totstandkoming van overeenkomsten en de als gevolg daarvan (niet) geleverde diensten tot een financieel belang van € 25.000,-. Klachten van individuele consumenten of bedrijven worden door de geschillencommissie niet in behandeling genomen.

Meer informatie over de Geschillencommissie: http://www.degeschillencommissie.nl

VvERecht.nl bestaat door en voor professionals in het VvE-recht, zoals advocaten, notarissen, rechters, rechtsbijstandverleners, maar ook professionele beheerders. VvERecht.nl is onafhankelijk en wordt beheerd door Stichting VvERecht.nl. De site wordt niet door één dienstverlener verzorgd, maar wordt gevuld door een redactie van ervaren VvE-juristen uit verschillende disciplines.